Re: Komputer do pracy: Athlon 3200+ czy X2 3800+ ?

Autor: t. <mis_at_koralgol.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 12:04:56 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> 1) Liczba, nie ilość.

Chodzi o to, że "ilość" odnosi się do rzeczowników niepoliczalnych?

> 2) Nie uruchamianych, a jednocześnie prowadzących obliczenia.
> Przy uśpionych aplikacjach drugi rdzeń bardzo niewiele da.

W tym wypadku nie chodzi jednak o uśpione aplikacje. Taki MySQL choćby
potrafi jednak trochę obciążyć procesor. Uważasz, że dokupienie ramu
(2GB vs 1GB) zamiast X2 jest lepszym rozwiązaniem?

> To się zmieni nieco, nowe gry będą musiały być zrównoleglane.

Pewnie masz rację, ale nie wydaje mi się, aby to nas czekało
w najbliższej przyszłości (*)

pozdr,
t.

(*) - aczkolwiek oczywiście mogę się mylić