Re: Karta TV - za slaby sygnal ? (2)

Autor: Szczepan Marchewka <szczepan_at_marchewka.info.plUSUNTO>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 08:55:12 MET DST

W koncu udalo mi sie zeskanowac pasmo i znalezc kanaly, ale o dziwo w
TVTIME ustawiajac Rosja (na East Europe tez znalazl). Obraz faktycznie nie
jest za dobry, ale coz zrobic, trzeba znalezc lepsza antene i kropka.

Nie mam jeszcze dzwieku telewizyjnego, ale to chyba dlatego, ze nie
podlaczylem kabli do dzwieku, bo mi sie nie chce zmiescic obok wtyczki
anteny (musze przerobic wejscie anteny i bedzie dobrze). Mam nadzieje, ze
dzwiek sie pojawi.

Tylko radio nadal nie dziala, mimo podlaczenia anteny do radia i nie wiem
zupelnie czemu.

Szczepan@Marchewka.info.pl
-----
In the beginner's mind there are many possibilities,
but in the expert's mind there are few.
(Shunryu Suzuki 1905-1971)