Re: Jak odkleic radiator?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 23:09:36 MET DST

Dnia Mon, 10 Apr 2006 16:05:35 +0200, Palmer napisał(a):

> Wyjmij kartę i użyj suszarki do włosów. Chwila moment i radiator rozgrzany, że
> trudno pochwycić. Ruchami kolistymi ukręcisz klej i z łatwością oderwiesz
> radiatorek. Daj znać czy pomogło.

Próbowałem zamrażarki, suszarki, podważania - drań trzymał się jak cholera,
ale w końcu udało się go oderwać. Tak więc nie ma to jak nóż...

A teraz mam zagwozdkę: kupiłem klej termoprzewodzący - zalmana. Myślałem że
jest tam jakaś ulotka ze szczątkową instrukcją, ale niestety... Są dwie
tubki (strzykaweczki): zielona i czerwona. Na obu identyczny opis:
"Adhesive, cure time 15min. at 20 degC".

Co z tym robić? :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944