Re: Reklamacja uszkodzonego napędu DVD - jakie mam prawa?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 21:41:48 MET DST

Byłem jakiś miesiąc temu w podobnej sytuacji, tzn. oddałem po ok. roku
eksploatacji LiteOna 1653S a po trzech tygodniach dostałem nowy napęd -
Philipsa 1628G. Różnica w cenie jest kolosalna: za litka dałem 250 PLN a
te Philipsy w momencie jak go odbierałem sprzedawali za 150 PLN. Stówa w
plecy, ale kumpel ze sklepu powiedział, że zawsze wymieniają na model o
podobnych parametrach i nie patrzą na cenę. Więc widzisz.

Wg słów Mariusza (post wyżej) Ty musisz się na to zgodzić. Nie pytali Cię o
zgodę?
Opinia kumpla ze sklepu nie musi oznaczać, że sklep nie łamie przepisów.
A co do "podobnych parametrów" zawsze można wynaleźć jakiś, który był w
starym napędzie i nie ma go w nowym - choćby możliwość nagrywania x4, czy x2
płyt CD, czy wygląd.

Pozdrawiam
MN