Re: Discman czy sprzet mp3

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 20:55:20 MET DST

Michal (Ojejku) napisał(a):
> Witam,
>
> niedawno stracilem swoj discman (jakis f***) ukrakl mi go. To byl dobry
> sprzet sony. Jako, ze lubie sluchac muzy mysle, zeby cos kupic i tu mam
> pytanie:
>
> co byscie doradzili: discman czy sprzet mp3 (z hdd lub z flash)? Chce
> przeznaczyc okolo 500-600zl. Czy jakosc dzwieku bedzie porownywalna
> (oczywiscie z discmana slucham mp3). Jezeli mp3 to czy na hdd czy na pamiec
> flash. Bede wdzieczny za Wasze spostrzezenia,
>
> --
> Pozdrowienia,
> [...]
Ja bym poszukał czegoś Sony albo inny markowy z flash i
radiem/dyktafonem, i jeśli się do to zintegrowanym portem USB- może
wtedy robić za pendrive, a super byłoby jakby i slot na jakąś karte
pamięci miał- ale musi być dobry producent!
kupiłem sobie takie wash ang no name i nie jest za specjalne w
porównaniu z jakąś Lyrą Thompsona, którą kupiłęm chrześnicy; baterie
szybko się kończą, radio i dyktafon marnej jakości.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl