abit bx133 wiesza się zaraz po uruchomieniu

Autor: horhe <horhe_USUNTO_at_ORAZ_ZMIEN_CX_NA_PL.wp.cx>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 20:27:10 MET DST

        Witam wszystkich.
mam problem z w/w płytą. Płyta bez problemu działa z procesorem Celeron
333, natomiast problem pojawia się przy celkach 600 lub 800 MHz. Płyta
uruchamia się ale po kilku sekundach wiesza się, niezależnie czy zdążę
wejść do biosu czy akurat zgłasza się HPT370. Wszystkie zworki są na OFF
(czyli według obstrukcji powinno działać softmenu). Ale przy tak szybkim
zawieszaniu się nie jestem w stanie nic przestawić w biosie.
Jeżeli może ktoś poratować jakimś pomysłem to będę wdzięczny.
P.S. Elektrolity są w porządku.