Re: Reklamacja uszkodzonego napędu DVD - jakie mam prawa?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 16:42:33 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4e4a$443a3d8c$57cf7620$11035@news.chello.pl...
> Witam,
>
> Na gwarancji mam naprawiany napęd DVD. Nie jest on już produkowany, ale są
> nowsze modele.
> Jeśli uda się go naprawić - to moje pytanie jest bezzasadne, ale jeśli
> nie...
>
> Zapłaciłem ponad 250 zł za napęd rok temu. Czy teraz będzie mi
> przysługiwał inny w podobnej cenie, czy może mogę oczekiwać zwrotu
> peniędzy, czy mogą mi wcisnąć najtańszy model z obecnie produkowanych
> (który ma podobne parametry jak mój - ale mój, gdy go kupowałem, był
> najdroższy w sklepie)?

Moga ci wymienic na rownozedny lub lepszy a poniewaz teraz wszystkie sa
lepsze wiec pewnie mozesz dostac najtanszy model tego
producenta - ile kosztowal on kiedys niema znaczenia (zreszta popatrz na to
z tej strony ze twoj naped ma juz rok
i np na allegro jest wart teraz z pol ceny obecnie produkowanego nowego
napedu).

pzdr