Re: MoBo od HP Vectra VL400 - pytanka

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 15:52:51 MET DST

> namierzyć dokładnych parametrów) i nie wiem jak
> podłączyć przyciski i diody z obudowy.
> Macie może linka do jakiegoś manuala/opis ?
>
> Płyta na I815 z VGA/Audio/LAN.

Piny do podłączenia masz przy jednej z krawędzi płyty, powinny być
opisane. Z moich doświadczeń:
1. płyta nie chciała wykryć HDD (WD400 EB) jeśli był on jedynym napędem
podłączonym do taśmy (nie pomagały różne kombinacje ze zworkami HDD ani
zmiana taśm). Konieczne byo podłączenie do tej taśmy czegoś jeszcze
(CDRW, DVD).

2. boot screen zwisał na 2 minuty jeśli parametry HDD w BIOSIE ustawione
były na Auto.

3. System (Win XP, Mandrake, Knoppix) pracował bardzo niestabilnie,
jeśli po włączeniu komputera nie zrobiłem miękkiego restartu.