Re: Sterowniki do kamery EasyTouch W-001E

Autor: <adam_61_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 15:34:12 MET DST

> Witam
>
> Poszukuje usilnie steronikow do kamery EasyTouch W-001E. Kamere nabylem
> bez sterownikow, myslalem, ze nie bedzie problemow z ich znalezieniem...

Witaj w klubie wk... użytkowników sprzętu firmowanego przez "Easy Touch"

Na stronie http://www.easy-touch.com/technicalsupport.EN.html
można się dowiedzieć, że

"All our products have full technical support"
i to wszystko.
Za to na
http://www.easy-touch.com/technicalsupport.PL.html
jest więcej:
"Wszystkie produkty Easy Touch objęte są pełnym programem pomocy technicznej.W
razie problemów prosimy skontaktować się z support1@pronox.com"

Napisałem tam 15.03.2006, proste pytanie o sterowniki do zakupionej klawiatury
pod USB ET-372 (oczywiście sterowników nie było w pudełku). Do dziś czekam na
odpowiedź. A właściwie już nie czekam tylko mówię:

Odradzam zakupm produktów tej "firmy"

Adam Szejer