Re: [Problem] pojedyncze klikniecie dziala jak podwojne....

Autor: Piotrek, Rzeszów <ptel_at_USUNTO.o2.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 11:14:39 MET DST

> ...wymiana mikrostyku i nie kupowanie A4Tech w przyszłości.

Problem rozwiązany, drobne odgięcie i wyczyszczenie maluteńkiej blaszki w
miktrostyku. Na pierwszą myśl nie przyszło mi do głowy że może być mikrostyk
walnięty.
Co do nie kupowawnia A4Tech to się nie zgodzę, jestem w pełni zadowolony i z
myszki i z klawiatury. Uzywam jej od ponad 4 lat.

Dziękuję wszystkim i pozdrawiam

--
Piotrek