Kłopot z internetem w notebooku

Autor: a_l_i_c_j_a <usun_a_l_i_c_j_a_at_op.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 10:37:40 MET DST

Witam wszystkich!

Mam kłopot z internetem, tzn. od czasu do czasu zamiera mi internet
(komputer podłaczony do stałego łącza, które jest na 100% dobre). Po
minutowej, kilkuminutowej bezczynnosci znów chodzi. Jest to bardzo irytujące
;-(

Mogę bez problemu korzystać z zasobów sieci wewętrznej.

Czy problemem moze być uszkodzona karta sieciowa? Jak ją sprawdzić na 100%?
Czy problemu szukać po stronie oprogramowania (system, chociaż raz juz
przeinstalowałam go; może inne programy?)?

Co jeszcze sprawdzić, aby wyeliminować którąś z ewentualności?

ala
komputer: notebook z wbudowana karta sieciową
system: Windows XP
firewall: brak
program antywirusowy: Kaspersky