Re: Jak odkleic radiator?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 09:47:00 MET DST

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrne3j2nm.mch.joshua@tau.ceti.pl...
> Witam,
>
> Jak najlatwiej odkleic radiator z karty graficznej? Jest to HIS Radeon
> 9100,
> która to karta ma mikro-radiator, który wystarcza tylko przy użyciu
> wbudowanego wiatraczka - małego i koszmarnie głośnego...
>
> Chcę to dziadostwo wywalić i zastąpić czymś normalnym...

Mimo rad typu zawinacw worek foliowy i wsadzic do zamrazalnika to jednak
proponuje uzyc, malego, cienkiego ostrza (im ciensze tym lepsze) -
wsunac miedzy uklad a radiator i podwazyc lub wciskac - w koncu
odskoczy - cala impreza z wyczuciem - uklady GPU sa montowane w
obudowach BGA i raczej nalezy delikatnie sie z nimi obchodzic...