Re: RAID 1, sata czy pata

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 09:18:12 MET DST

"Piter" <jazz_20@wp.pl> wrote in message
news:e1bsct$qkv$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "MM" <nospam@nospam.nospam> napisał w wiadomości

> Raid 1 to akurat nie taki problem jak 0

Jezeli w Raid1 rozlaczana jest macierz a sterownik nVidii nie informuje mnie
o tym to jest problem. Z literki C robi sie C i D i kontroler pisze juz
tylko po jednym. Jezeli zle zsynchronizuje dyski (niekoniecznie uzytkownik
musi wiedziec ktory jest aktualny) to moge stracic wiele danych. Ostatnio
okazalo sie ze macierz byla rozlaczona przez miesiac! i nik tego nie
zauwazyl - zadnego komunikatu! Juz nawet najbardziej badziewiaste firmy
dalekiego wschodu bardziej sie przykladaja. A jakby sie to stalo na Raid0 to
koniec.

Pzdr.,
MM