Re: Karta dźwiękowa

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 08:18:51 MET DST

> Na czym polega różnica między SB Audigy 1, Audidy LS, Audigy 2? Czy
> opłaca się dopłacać ok 70zł do Audigy 2? Nigdzie nie mogę znaleść
> jakiś konkretnych różnic po za tym, że Audigy 2 obsługuje
> 24bit/192khz.

Audigy1 rozni sie od Live! glownie nazwa. ;)
Niby jest nowszy EAX, ale jakosc dzwieku dokladnie ta sama.
A z reszta - z Live! za [pomoca KX Project da sie zrobic Audigy1,
a "skoro nie widac roznicy to po co przeplacac?" ;D

LS, niech mnie ktos poprawi jesli zle pamietam, to kastrat
pozbawiony sprzetowego EAXa wlasnie.

IMHO wato w tym wypadku doplacic do Audigy2.

Chyba, ze EAX nie jest az takim priorytetm. Wtedy wybralbym cos
na ukladach Cirrusa z serii Crystal Sound. Sam mam Terrateca XFire
i do zadnych produktow Creative'a wracac nie zamierzam.

Mozesz tez zainteresowac sie tez czyms na ENVY/VIA ICEnsemble.
Pod warunkiem, ze bedzie markowego producenta oczywiscie.

Pozdrawiam,
Vituniu.