Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 08:00:03 MET DST

DJkapi napisał(a):
> Witam,
> Czytalem sporo na grupach i widzilaem wiele negatywnych opnii o FS. Czy
> z tymi laptopami jest az tak zle? Bo jak tak patrze to nawet parametry
> maja calkiem fajne.
> A co powiecie na laptopy Asusa ? Widzialem modele z centrino i grafika
> geForce 7300 za jakies 4 300zl. wiec cena kuszaca. Zalezy mi bardzo zeby
> laptop mial matryce 14.1" lub 15,4",
> Bylbym wdzieczny za opinie o poszczególnych markach.

Reguła jest prosta;
laptop jest tyle wart ile kosztuje- im tańszy tym bardziej zawodny...
i dotyczy to tak samo renomowanych producentów, których najtańsze modele
  też są słabe.
Najważniejszą rzeczą w laptopie jest gwarancja i serwis, a z tym drugim
raczej każda firma miewa problemy.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl