Klawiatura i objawy zapchania owej

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 01:32:05 MET DST

Witam.
Od zainstalowania systemu mam problemy z "zapychaniem" się klawiatury.
Objawia się to tym, że jeżeli zbyt szybko piszę lub daję kombinację
klawiszy podczas szybkiego pisania to komputer potrafi pisnąć. Nie ma
tu reguł. Tak samo może być podczas kombinacji - wciśnięty klawisz i
manewrowanie myszką/kółkiem. Im bardziej obciążony komp, tym bardziej
widoczne. Na poprzedniej instalacji systemu, którą miałem 2 lata nie było
podobnych objawów. Żadnego sprzętu nie wymieniałe, system instalowany
też ten sam. Do piśnięcia dochodzi nagły skok procesora na 100% wydajności
(trwający ułamek sekundy).

I nie wiem czy to kwestia sprzętowa/sterownikowa, czy może czysto systemowa.

Wdzięcznym będę za wszelkie sugestie.

Klawiatura : Creative Prodikeys DM z zainstalowanymi driverami (najnowsze).
Mysz : Mousman Dual Optical - zainstalowane drivery najnowsze, lub ich
brak - to samo.
Komp : Abit AN7 + Sempron 3000+ + 1 GB RAMU w dualu 400MHz

Zdrawim.