Jak zainstalować drugą kartę graficzną ?

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 01:02:24 MET DST

Witam,

Do mojego peceta podpięty jest rzutnik. Chciałbym miec możliwość
równoczesnego wyświetlania obrazu na monitorze i na rzutniku. Mam dwie
karty graficzne - jedną na AGP drugą na PCI. Nie potrafię jednak
zainstalowac drugiej karty (tej na PCI). Nie wiem, w czym jest problem,
obie karty są sprawne.

Moje generalne pytanie: czy w ogóle jest możliwe rownolegle działanie w
komputerze dwóch róznych kart graficznych ?

Wojtek.