Re: Jaka (stara) karta graficzna - ATi czy Matrox?

Autor: Marsjanin <03.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 23:53:17 MET DST

  Rok 2006 - kwiecień. Dokładnie to niedziela, 9-go. Nieco po 20-ej.
  Nagle zza rogu cana wrzuca na pl.comp.pecet:

> pogra, g450 to jednak powinowaty niesławnej "pomyłki" która
> pozwalała na giercowanie, a obraz będzie znacznie lepszy niż na tym
> starym ati,

...czyli chyba decyzje podjęta. ;-) Choć nie rozumiem niemożności
grania na innym, "niepomyłkowym" Matroksie...

A dlaczego te dwie? Takie wyszukałem na Allegro, czytając również
komentarze. Sprzedawca Matroksa w sumie nawet bardziej zasłużony.
Jeśli ktoś jednak miałby pomysł podsunąć mi jakiś inny link, to z
chęcią obejrzę.

> że już nie będę wspominał o sterach które w wypadku matroxa nie
> robią tak często kuku jak to się ma w przypadku ati

Ja z kolei słyszałem bardzo dużo dobrego o kartach ATi, praktycznie
jako o najlepszych (z tych "normalnych", pomijając bardzo górną
półkę). Sterowniki - cóż, tutaj tematu za bardzo nie znam, instalują
stery i jak działają to jest fajnie. :-)

Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Bądźcie Państwo zdrowi! (C) Mariusz Karliński