ile pasty ??

Autor: koSio <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 22:45:16 MET DST

Witka,

jutro zabieram się za zmianę procka PIII 800 na Celeron 1400T. I w zwiżku z
tym mam pytanko (nigdy wczęśniej tego nie robiłem) ile pasty powinienem
zapodac na tego celka ?? w któym miejscu ?? na środku ? na całej powierzchni
?? Jak grubo tej pasty zapodać ?? I jeszcze jedno - co sie dzieje jeśli
pasty nie dajemy wcale ?? zmniejsza to prewodnictwo ??? jakie moga być tego
konsekwencje ?? Sorka za lekka lamkę, ale cóż ?? gdzie mam zapodawać takiego
posta jak nie tutaj.

Za wszelkie złośliwe komentarze z góry dziękuję
pozdroofk@
kosioo