amd athlion 2000 + xp( prosze o diagnoze)

Autor: <half.life_at_os.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 20:32:09 MET DST

Witam! Mam problem z AMD athhlionem 2000+XP na plycie glównej ASROCK
K7VT2. Otoz ostanio komputer przestal chodzic. Nic sie nie pokazywalo
na ekranie. Sprawdzilem dysk, pamiec oraz karte graficzna. Wszystko
bylo OK. Zmienilem zworke z fsb 133 na fsb 100 Mhz i komputer
uruchamial sie (przy sprawdzaniu sprzetu byl to Athlion 1250 Mhz )
Proces uruchomienia dochodzil do ladowania sie windowsa i jak mial
wyskakiwac pulpit komputer ponownie sie uruchamial (czasem nawet
wczesniej przed ladowaniem sie sytemu). Teraz mam pytanie:
Ktory podzespol nie dziala prawidlowo : procesor czy plyta glowna ?
Sprzet ten chodzil razem od dobrych 2 lat wiec mozliwe ze cos nawalilo
:( Prosze o pomoc