Re: Problem ze sterownikami IBM T22 (bateria i IRDA)

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 18:43:15 MET DST

Użytkownik "Guru" <tomek138WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:42d1.00000108.4437ac02@newsgate.onet.pl...
>Nie posiadam orginalnej plytki ze sterownikami a
> te ze strony IBM nie pomagaja, w ogole nie ma tam sterownika do baterii.

Mam dokładnie ten sam model. Już dwie reinstalki systemu XP i nigdy płytka
nie była mi potrzebna. Ściągam po standardowej instalce windy Software
Installer ze strony IBM-a (Lenovo) i on sobie doinstalowuje co trzeba i
wszystko śmiga bez zarzutu.

> Moze jakis posiadacz T21/22/23 wysle mi sam sterownik do irdy i baterii?

Akurat irda i bateria domyślnie z windą XP się instalują i nic nie trzeba
kombinować. Coś masz namieszane w systemie albo szwankuje.

Pzdr
Greg