Re: Czy spalony procesor moze uszkodzic plyte??

Autor: ollie <olaffik_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 12:31:51 MET DST

> A radiator byl dobrze zamontowany? Pare razy spotkalem sie z sytuacja ze
> radiator byl zamontowany odwrotnie i takie byly tego symptomy.

tego juz teraz nie jestem pewien

> Nie rozumiem w ktorym momencie co zniszczylo co.
> Zakladasz ze procesor ktory dostales byl uszkodzony?

wczesniej wlasnie myslalem ze procek byl niesprawny i dlatego sie tak grzal
i powiedzmy uszkodzil mi plyte, ale takie same symptomy bylyby po
umieszczeniu go na innej plycie-czyz nie? a tam po prostu sie komp nie
odpalil ale po umieszczeniu z powrotem durona 700 ktory tam siedzial
wszystko chodzi jak wczesniej-czyli wyglada na to ze procek nie jest zwarty
czy cokolwiek bo tak samo rozwalilby tamta plyte-chyba ze sie myle?