Problem z USB

Autor: janeczka <janka_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 10:33:56 MET DST

USB w moim komputerze nie najlepiej działa, co jakiś czas pojawiają się
komunikaty że przepustowość USB została przekroczona a mam podłączone do
niego tylko modem do neostrady 6144 i myszę. W Menadżerze urządzeń
sprawdziłam że myszka zużywa przeciętnie 10% przepustowości USB a neostrada
około 30% i to w chwili gdy transfer był niski. Na płycie mam USB 2.0 i
dlatego jest to dla mnie dziwne bo te urządzenia powinny w minimalnym
stopniu zużywać przepustowość. Fakt że mam tanią płytę ASROCK K7S41 ale to
nie tłumaczy tego że USB które powinno mieć 480 Mbit/s nie radzi sobie z
myszką i neostradą 6 Mbit/s ?