Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 10:24:45 MET DST

Dnia 4/9/2006 9:53 AM, Użytkownik Piotr Mietniowski napisał:

> No wlasnie tez sie nad tym zstanawialem bo mam taki sam model no prawie bo 7440G
> i tez zauwazylem taki cichutenki pisk, nawet myslalem aby z tym pojechac do
> serwisu, pewnie to przy okazji zrobie, ale mam pytanie dotyczace nagrywarki w

To ja miałem szczęscie że nie piszczał. Szkoda tylko ze sie zepsuł ;P

> tych laptopach, wczesniej pisalem ale nikt nie odpowiedzial, a widze ze sa
> uzytkownicy tych laptopow. Z jaka predkoscia nagrywa wam ta nagrywarka, bo u
> mnie chyba jest cos nie tak bo tylko 1.2x n markowych nosnikach, sprawdzalem
> takze czy sa jakies upgrade na stronie Fujitsu. Czy ktos moze mi cos na ten
> temat napisac.

Moja od początku nagrywała wszystko. Z prędkością nie miałem problemów,
natomiast bywały problemy z odczytam niektórych płyt (tylko cd). Ale po
aktualizacji firmware wszystko było OK.
(z czego firmware do Philipsa nie istnieje; ta nagrywarka funkcjonuje
również pod podobną nazwą ale innej firmy).

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \