Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 09:14:19 MET DST

Dnia 4/9/2006 12:52 AM, Użytkownik Tomek napisał:

> Skuszony parametrami wygladem i cena kupilem FS 7440. Wlasnie z niego pisze
> i moge conieco powiedziedz.
> Generalnie ma 3 felery.
>
> W ukladach scalonych jest jakis "bug" bo generalnie... piszczy. Cichutko,
> ale wkurzajaco, bardzo wysoka czestotliwosc i popiskuje (mozna ten watek
> znalezc na paru forach o FS i notebookach, m.in. na karen.pl)
>
> Drugi bug to to, ze czesto wlacza sie wentylator, mimo ze wykorzystuje kompa
> do prac biurowo-internetowych. I szumi na pewno glosniej niz ibm t41,
> toshiba L192 czy HP NX, bo na takim sprzecie mialem przyjemnosc pracowac.

> [...]

A widzisz. Ja też mam 7440. Bardzo fajny. Mój nie piszczy (czytałem w
necie że to od serii zależy bo piszczenie jest ponoć zmorą laptopów
F-S), wentylator nie włącza się tak często żeby to przeszkadzało
(subiektywna opinia).
Szkoda tylko że w zeszłym tygodniu laptop się przestał włączać...
obecnie serwis...

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \