Re: Laptopy Asus, FS, Toshiba?

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 07:38:08 MET DST

DJkapi wrote:
> Bylbym wdzieczny za opinie o poszczególnych markach.

Przeszło mi przez łapy pare sztuk FS. Najwięcej z serii E. I w zasadzie
jeśli chodzi o serie E to mogę powiedzieć tyle: wielce OK. Szczególnie
jeśli jest matryca 1400x1050. Jedyna wada _niektórych_ E to lekko
skrzypiąca obudowa i ogólnie chwilami tandetny plastik. Poza tym
naprawdę nie miałem sięczego czepiać. Dzisiaj gdybym miał zmienić mojego
FS E na inny to też bym się w pierwszej kolejności oglądał za FS E :).
Natomiast nie twiedze, że reszta gorsza, miałem też w rękach parę
Toshib/HP. Jednak zostawiły ogólnie wrażenie znacznie gorsze,
szczególnie jakość/cena.

Poza tym chyba wszystko co markowe będzie ok. Jesli nie kupisz Mediona
to bedziesz spać spokojnie z każdą marką (mała uwaga: HP wymusza czasami
kupowanie podzespołów kilka razy drożej - inne niż "do HP" nie działają).