Re: niskoprofilowa grafa dla Windows Vista z Aero

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 11:46:44 MET DST

"Bartek" <xgb.pupr@fvr.qbjvr> wrote in message
news:1duwx413ej5r0.198pyatnw1q4f$.dlg@40tude.net...

> Vista (przynajmniej 4 ostatnie buildy, w tym i najnowszy beta2) bez
> wylaczania wodotryskow (aero, indeksacja itp.) faktycznie chodzi
> wolniej na
> sprzecie klasy p4~3Ghz, 512MB ram, nv6800U, niz WinXP. ale nie jest to
> bardzo wyrazna roznica.
> Przy 1GB i wylaczeniu kilku zbednych serwisow wlasciwie nie widac
> roznicy a
> nie zapominajmy, ze to na razie tylko beta, uruchomionych jest sporo
> serwisow, ktorych w wersji finalnej nie bedzie.

Autorowi watku chodzi o Visste z Aero... a wiec nie tylko ze nie bedzie
wylaczal wodotryskow ale wprost przeciwnie

> Vista "jakos chodzi" na 512MB ram, a chodzi dobrze na 1GB ram.

ano jakos, ale dojda nowe rzeczy i ogolnie 1GB bedzie na styk... dlatego
by nie chodzilo jakos trzeba zainwestowac w RAM - M$ lojalnie o tym
uprzedza a producenci hardware czekaja az zaczna sie zniwa... vista
wio...