Re: Chlodzenie wodne - CPC - pod procesor Athlon 64x2 i grafik

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 11:01:57 MET DST

Zbigniew Kawa napisał(a):
> To co zyskujesz na bloku za 150-200 zł tracisz na płynie.

Tak się składa, że obecny blok (Spider Exreme v3 LX) dostałem
praktycznie za darmo :)

> b) tanie i dobre - średni blok o średnicy wlotowej min 10 mm (40 zł), pompka
> aquel lub atman, dobra chłodnica, wygląd całości fajny ale nie "czadowy"

I mniej więcej taki jest mój obecny układ, pompa Atman, dokładnie
czyszczona nagrzewnica od Fiata - całość zalana Borygo.

> c) drogie i dobre - fajowy blok (150 zł), pompka Einheim (150 zł), chłodnica
> (od 30 + koszty czyszczenia do 500zł) i to wszystko zalane borygo -

Pompka Eheim to IMHO totalna głupota, bo z reguły cena jest i tak
większa od 150zł, a w tych pieniądzach bierze się już pompę CO/CWU,
która Eheima bije na łeb ciszą, wydajnością i trwałością. Koleja sprawa
- piszesz drogie i dobre a wspominasz o czyszczeniu chłodnicy - jak dla
mnie to z lekka bez sensu. Nowa chłodnica pokroju BI Extreme i po
sprawie. Dla ewentualnej minimalizacji kosztów można zamówić z Niemiec,
bo różnice w cenie dochodzą do kilkudziesięciu euro.
No i możesz wyjaśnić sens umieszczenia tutaj jako wymiennika ciepła
stosunkowo taniego Borygo a nie np. gotowe ciecze Innovatek, Thermaltake
czy Alphacool.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na dziesięć kategorii: