Re: SOLTEK KAV75 - i ATHLON 2200 +

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 23:44:53 MET DST

A pamięci masz 100 czy 133MHz? Zobacz czy przypadkiem proc gdzieś nie
jest ukruszony. Ewentualnie spróbuje puścić najpierw procka na szynie
100MHz i zobacz czy wstanie.
U mnie na tej płycie chodził taki procesor bez zarzutu.
Pozdrawiam.

--
"Zawsze myślałem, że bliźniaki są rozsądniejsze. Tymczasem próba
rozwiązania problemów Polski za pomocą zaostrzenia kodeksu karnego to,