proxy

Autor: jmn,njm <regedareknews_at_onet.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 22:11:46 MET DST

Moja sprawa ma się tak, mam skonfigurowana siec dzieki plytce cd, net przez
analogx proxy, powpisywane wszistkie proxy do programow:
dziala mi normalnie gg, moje miejsca sieciowe tez
nie dziala mi natomiast internet explorer tzn laduje sie do polowy strona
microsftu domyslna i koniec tak samo nie dziala mi DC tzn laczy sie z
serwerem sciaga liste uzytkownikow ale z zadnym nie chce sie polączyć, mam
internet osiedlowy juz raz mi to dizalalo przed reinstalka! pomóżcie