Re: RAID 1, sata czy pata

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 20:40:49 MET DST

"Krzysztof Kuźmicki" <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net> wrote in message
news:na9gg3-ofm.ln1@kuzmicki.net...
> Witam wszystkich szanownych grupowiczow.
>
> Wlasnie probuje zapewnic sobie bezpieczenstwo danych (praca mgr i takie
> tam :). Wlasnie dzis porzegnalem moje dopieszczone gentoo (dobrze, ze
> /home zostal :). Mam pytanie czy lepiej budowac radia na Sata na 3112A czy
> moze na Fastrack100 tx2, znaczy co jest bezpieczniej sze w zastosowaniu.
> Jesli kots ma doswiadczenie w podobnej materii prosze o rade.

Dobra rada jest nie robienie Raidow na nForcach nVidi. Totalnie
niedopracowane sterowniki, ktore potrafia rozlaczyc macierz bez powodu nie
informujac uzytkownika, a co wiecej nie potrafia odbudowac tak rozłączonej
macierzy!
Uzywam starego dobrego kontrolera SiI3114 SATA i od ponad roku dziala bez
problemow w trybie 24/7.

Pozdr.,
MM