Re: DMA?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 14:19:29 MET DST

"norman" <norbertk@neostrada.pl> wrote in message
news:e15fod$s9n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przestań!Jakbym nie był laikiem to bym cię nie pytał jak to zrobić,
> cwaniaku!

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

A poza tym odpowiadamy pod a nie nad cytatami... to usenet to nie email

I przepraszam ze nie odgadlem gdzie mieszkasz, nie wsiadlem w samochod
czy samolot i nie przyjechalem Cie wyreczyc w skonfiguowaniu Twojego,
legalnie kupionego systemu gdzie zaplaciles ciezkie $ za wsparcie firmy
M$....

niepozdrawiam