Re: Włączenie komputera z przycisku nie powoduje od razu startu.Komputer "myśli"....

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 10:51:29 MET DST

Boomcha, napisales:
> Włączenie komputera z przycisku nie powoduje od razu startu. Komputer
> "myśli"....i po pewnym czasie odpala. czasem szybciej a czasem dłużej.
> Czy może to powodować zbyt słaby zasilacz?

Zasilacz, albo ustawienia BIOS-u - wyłącz opcje "spread spectrum" oraz "auto
detect DIMM/PCI clk. Spotkałem się z kilkoma starszymi maszynami, które po
ich włączeniu miały problemy ze startem.

> Dodatkowo myszka optyczna się dziwnie zachowuje - nie ruszam
> jej a kursor się przesuwa...drgając.

Zdecydowanie coś Ci wpadło w kolimator albo sam chip kamerki. Jakiś pyłek,
włosek. Jego wydmuchanie (może będzesz musiał rozebrać myszkę) powinno
pomóc.

k,