Re: Zewnetrzny HDD na USB 2.0

Autor: FJ <skaldofan_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 09:34:32 MET DST

Johnny wrote:

> Nic sie nie przycina, w zaleznosci od ukladu USB w kompie masz staly
> transfer od okolo 10MB/s wzwyz. Nic sie nie ma prawa przycinac. Pracuje to
> dosc sprawnie.
> A faktycznie lepiej kupic osobno kieszen (okolo 80zl) i dysk dac dowolny,
> taniej wyjdzie niz zakup gotowca.

Ja podłączyłem pod leciwego notebooka nagrywarkę w ten sposób i bez
problemu nagrywało na DVD z prędkością 11 MB /s. A po drodze była
jeszcze karta PCMCIA USB 2.0.
Filmy nie mają się prawa zacinać, bo wymagany przez nie transfer jest
dużo niższy niż przepustowość USB 2.0, nawet jeżeli jest to format DVD.

--
F.