Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 09:20:34 MET DST

Habeck Colibretto napisał(a):

> Miałem GSA 4163B. Syn zniszczył, kupiłem Benq 1650. Z ciekawości
> sprawdziłem na jednej Verb nagrywanej na LG ilość błędów. PIF była znikoma.
> W lekkim szoku byłem, kiedy po 10% była równa... zero. Potem zdarzały się
> pojedyncze piki. :) Więc to, że błędów nie sprawdza nie jest takie istotne.
> Ważne, że świetnie nagrywa. :)

A co w tym dziwnego? Tylko w przypadku błędów PIE normalną rzeczą jest,
że "słupki" wypełniają szczelnie całą dostępną przestrzeń na wykresie.
Wykres PIF powinien właśnie tak wyglądać - pojedyncze "wysepki" czy
nawet "igiełki". na wykresie.
Nie zaprzeczam - LG może i nawet nieźle nagrywać, ale już sam fakt, że
tego nie sprawdza sugeruje dla kogo jest przeznaczona ta nagrywarka -
dla najzwyklejszego, nieświadomego usera, który nie wie nic o jakichś
tam wykresach, błędach itp., i żyjąc w błogiej nieświadomości nie
zawraca sobie głowy sprawdzaniem, czy płytka nagrała się dobrze. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/