Re: Płyty DVD jakich producentów polecacie?

Autor: Bodzio SE <bodziosystemelectronics_at_vp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 01:34:25 MET DST

Powiem krótko.
Kupowałem jakiś czas Sony DVD, aż kiedyś na 10 wywaliłem 7 - mielenie,
wibrowanie napędu itd. W między czasie kupowałem TDKi DVD i do tej pory, a
zużyłem ich chyba ze 60 w ciągu 4 m-cy, to żadna z nich nie poszła do kosza
lub jako zegarek na ścianę ;)

--
           Pozdrawiam BSE
http://www.kolonianet.pl/wirusek