Re: AMD K6 2 380MHz dziwnie wykrywany przez komp

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 23:17:42 MET DST

Yeh napisał(a):
> Witam
> mam jakas plyte chyba FIC i Procka K6 2 380MHz
> Procek jest na 2.0V
> byl podobny juz watek niedawno
> i postapilem wg zalecen odnosnie ustawien zworek zasilania
> jednak cos dziwnego sie dzieje.
>
> podczas startu komputera wyslwietlane oznaczenie procesora to
> -S
> i nic wiecej ani czestotliwosci ani typu.
> niezaleznie od tego jakamagistrale ustawiezworkami
> to przy 66,40 i 50MHz
> po testach i przed bootowaniem
> wyslwietla sie ze pracuje na 66MHz
> [...]

Z FIC-em to była zabawa. Jeden opis zworek był w instrukcji, drugi
(mocno inny) na wydrukowany na płycie, a ustawiać trzeba było jeszcze
inaczej. Niestety było to lata temu i nie zachowały mi się notatki. Ale
te 380 MHz mnie trochę dziwi. Z tego co pamiętam 260 była na szynie 66.
300 w dwóch rodzajach 66 i 100, a wszystkie wyższe tylko na szynie 100.
A z szyny 100 MHz nijak 380 nie zrobi. Ja pamiętam (a nawet miałem) 300,
350, 400 itd. Co to za dziwoląg?