Re: Dell D600 a C640

Autor: Tashi <kusmiderski_at_o2.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 20:11:16 MET DST

"Ryszard" <ryssem_precz@wp.pl> wrote in message
news:e13bnj$l8s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Zamierzam kupić (używany) jeden z tych modeli i nie wiem czym właściwie
> różnią się. Procesory są podobne w zakresie 1,6 - 2,0, podobnie RAM i
> grafika itp. Byłbym wdzięczny za wskazanie różnic lub wad któregoś z
> nich.W
> internecie nic nie znalazłem.
> Pozdrawiam
> Ryszard

hej
miałem obydwa... ale to są zupełnie inne laptopy....
c640... miałem 1,8Ghz ale to jest P4mobile a d600 to są dużo nowsze procki
centrino (miałem z 1,6) ogólnie porównujesz laptopy niemalże z różnych er ;)
Ja bym brał d600 gdyż jest na centrino (chyba że masz inny egzenplarz bo tam
chyba były różne) pozatym tam jest często radeon 9000 z 32mb własnej pamięci
w c640 tez masz osobną krte graf ale jest to radek 7500 z 16mb.... a tam
wsumie myśle napisz konkretnie jakie to laptopy bo pod samym modelem to się
może dużo kryć... - ogólnie ja miałem wypasionego d600 i może dlatego odrazu
na niego stawiam ;]
pozdro
Tashi