Re: Cudowne rozmnożenie kart muzycznych ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 19:54:10 MET DST

Jacek_FH napisał(a):

> Gdy używa się głośników i słuchawek - jednych do słuchania muzyki, drugich
> do skype'a to jest pewnym problemem ciągłe przekładanie wtyczek.
> Można kupić rozdzielacz ale sam stosuję wygodniejszy sposób - dokupuję
> starą kartę muzyczną na allegro, do której wpinam słuchawki. Wtedy muzyka
> sobie, a Skype sobie.
>
> Właśnie zacząłem szukać takiej karty znajomemu, gdy wpadła mi do głowy taka
> myśl - przecież większość kart ma przynajmniej 2, jak nie 3 wyjścia. Gdy
> używa się głośników stereo to te dodatkowe wyjścia są wolne.

> [...]

potrzebujesz specjalnego sterownika do karty ... z uwagi na to, ze karty
bywaja rozne nie ma uniwersalnego programu ktory cos takiego zrealizuje
dla wszystkich kart ...
ze sterownikiem tez pewnie bedzie powazny problem bo musialbys miec
sterownik ktory podzieli karte na 2 logiczne urzadzenia wdziane w
systemie jak 2 osobne karty ...

sam uzywam karty ktora ma 2 logiczne instancje, ale nie sluza one do
jednoczesnego uzywania tylko jako sterownik "do gier" lub "do sluchania
muzyki" ... dodatkowo instancja "do sluchania muzyki" potrafi wysylac na
4 wyjscia jednoczesnie ten sam sygnal stereo (nie potrzebne
rozdzielacze) - sterownik oczywiscie byl razem z karta a sama karta nie
nalezy do tanich :)