Re: Jaki program do wykasowania danych z dysku?

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_niepisznapriv.polbox.com>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 17:53:22 MET DST

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message
news:e0k2o5$8cl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie pryncypialnie, tylko pytajniczo. Ten śmieszny znaczek na końcu to znak
> zapytania. Bo ZTCP istnieją w firmach procedury postępowania z nośnikami
> zawierającymi dane księgowe, personalne itp. a żadna z nich nie przewiduje
> wystawienia ich na licytacje.

No tak, ale ja pytalem o program, nie o procedury.

>Więc dobrze by było upewnić się, czy towar
> który masz zamiar wystawić na allegro nie jest przypadkiem "gorący".
> Historia z Urbanem i dyskami z MSZ nie dała Ci do myślenia? Ale to Twoja
> sprawa, ja tylko podpowiadam.
>
> JoteR

Az tak nerwowo tu nie bedzie. Zakladam ze nikt nie bedzie w laboratorium
rozbieral dyskow po to zeby z resztek poprzedniego namagnesowania talerzy
uzyskac informacje o firmie, ktora cala jest warta duzo mniej niz procedura
odzyskiwania danych. Chodzi mi tylko o zapisanie na calym dysku zer lub
jedynek ze dwa razy po to, zeby nie mogl tych informacji odczytac przecietny
Kowalski. Taka moja lojalnosc w stosunku do klienta. I juz.

Dzieki za obywatelska troske.

pozdro

greg