laptop - problem pawdopodobinie bateria ?????

Autor: lady_bird <lady_bird_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 16:21:18 MET DST

witam wszystkich usenetowiczow.

od jakiegos czasu mam problem z notebookiem. sprawa jak sadze jest zwiazana z
bateria (nie jestem pewien). chcialbym zapytac o opinie ...

komputer chodzi na baterii bez problemow, baterie trzymaja jakies 3.5 hr - ale
to chyba ne ma zwiazku z tym o co jest nie tak. problemem jest wlaczenie
komputera po czasie nieuzytkowania.

po wylaczniu go ('turn off' lub 'stand by') czasami nie daje sie go wlaczyc
ponownie bez zasilacza. komputer nie reaguje, co ciekawe podlaczony do
gniazdka odpala bez problemow. wlasciwie to wystarza wlaczyc go do gniazdka na
moment wciskania przycisku 'ON'.

przypuszczam ze cos jest nie tak z bateria, nie jestem jednak pewny. czy jest
to problem, ktory daje sie rozwiazac bez wymiany baterii. czy ktos moze z
Usenetowiczow juz moze sie spotkal czyms podobnym.

prosze o wskazowki i sugestie.

ppzdrawiam,