Re: monitor LCD w praktyce: czas reakcji, matryce, DVI

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_daleko.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 09:31:50 MET DST

gmyro napisał(a):
> Witam,
>
> 1) Czy czas reakcji monitora LCD 12ms (grey-to-grey)jest wystarczającym
> czasem, aby monitor bez smużenia mógł wyświetlać bardzo dynamicznie
> zmieniające się obrazy ?
Zalezy jak szybko sie te obrazy zmieniaja. Do filmow i gier wystarcza
dla wiekszosci ludzi. Dla okularow 3d to jest stanowczo za malo.

> 3) Czy jest duża różnica w jakości (w praktyce) wyświetlanego obrazu podając
> sygnał przez złącze DVI niż D-Sub ?

Zalezy. Jesli karta, kabel i sam monitor jest dobrze wykonany i
dostrojony to nie widac roznicy.
Ja mam lg L1530B podlaczony do starego radka 8500 i pomiedzy DVI i d-sub
nie ma zadnej roznicy w jakosci. dvi w tym modelu to dvi-d czyli jest
pewnosc ze sygnal jest naprawde cyfrowy.

--
Lukasz Sczygiel
wstaw moje nazwisko@gmail.com