Re: Radeon 9800SE@PRO artefakty

Autor: Orson <oracz_at_mpwik.ssk.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 08:26:05 MET DST

Aureliusz Cudnik wrote:

> Na co ewentualnie zwrocic uwage lub co zmienic, poza sama karta oczywiscie ;-)
> Dzis rozmawialem z posiadaczem Radeona i powiedzial mi, ze on czasem tez tak ma... ale IMHO
> w 100% sprawnym produkcie taka sytuacja nie powinna miec miejsca... reklamowac?
>
> Pozdrawiam
> Aureliusz Cudnik

Witam

Przy problemach z artefaktami juz nawet podczas ekranow startowych
zazwyczaj winna jest pamiec karty graficznej. Ostatnio u siebie w
zakladzie serwis wymienil mi 7 kart w ktorych dzialy sie takie rzeczy i
we wszystkich byla uszkodzona logika pamieci na karcie graficznej. Karty
po "rozgrzaniu" zaczynaly pracowac w miare normalnie.
Co do odblokowanych potokow to karta powinna rzucach artefaktami tylko
pod 3D wiec to nie powinno miec wplywu.

Pozdrawiam