Re: FDD

Autor: mick1 <mick_at_goooo2.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 07:13:14 MET DST

Marian napisał(a):
> Witam
> Zauważyłem że ostatnio dyskietka mi nie chce odczytywac dyskietek a jak już
> odczyta to nie chce np. formatować twierdzac że "dysk chroniony przed
> zapisaem". Czy to oznacza złużycie czy może inny problem ? Taśma raczej
> dobra bo prawie nowa, stacja dosyć stara ale mało urzywana jak każda chyba.
ze jak?
no ale sprobuje podolac wyzwaniu:
jesli dyskietka nie chce odczytywac dyskietek, to moze jakas burda byla
w pudelku i sie poklucily miedzy soba? Pozatym wydaje mi sie, ze
dyskietki sie nie czytaja nawzajem. To pieski sie czytaja jeden piesek
czyta drugiego ale to od ogonka... o czym ja to

Nie chce formatowac, dysk chroniony przed zapisem - to rozumiem. Znaczy,
ze w dyskiece z 2 dziurek trzeba zrobic 1 dziurke (w drugiej masz takie
cos do przesuwania. Wole nie wspominac o DD, bo tam z 1 dziurki robi sie
brak dziurek)

Nastepna sprawa - jaka tasma?
I co z ta tasma? nie chce czytac? (moze pusta)
Nie chce na nia backupowac? (moze juz jest pelna?)

Nastepym razem proponuje zaznaczac, gdzie zaczyna sie pytanie, a gdzie
konczy. W tym poscie ukryles sprytnie conajmniej trzy. Mam nadzieje, ze
wszystkie znalazlem.

Pzdr
Mick1