Re: Laptop Acera i wifi

Autor: Pedro44 <pedro44.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 02:22:45 MET DST

Napisałem posta po czym zniknąłem na ponad tydzień... W międzyczasie...
laptop uległ wymianie na nowy, swołocz się przegrzewał i sam wyłączał...
Chyba już żałuję ze nie kupiłem HP... No ale do rzeczy, drugiego laptopa
sobie teraz nie kupię a problem nadal ma się dobrze:

1) W Biosie nie ma kompletnie nic na temat wifi, w ogóle prawie nic tam nie
ma

2) W Launch managerze też nic takiego nie ma, no albo jest tak dobrze
schowane ale nie sądzę. Gdzie ewentualnie szukać?

3) O co chodzi z tymi "mostkami" - gdzie tego szukać i co to jest?

4) Wyłączenie urządzenia z control panelu jest jakimś pomysłem ale wolałbym
załatwić to w jakiś bardziej cywilizowany sposób, niech sobie to urządzenie
będzie i działa, niechby się tylko samo nie włączało...

Pozdrawiam, Pedro