Re: ktora plyta lepsza do podkrecania?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 01:58:08 MET DST

Użytkownik "archer" <archer2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3dfd$44341546$57ceef4c$15913@news.chello.pl...
> Chce kupic plytke pod semprona 2800+ i mam kilka typow: MSI K8MM-V, MSI
> K8N Neo3-F, ASUS K8V-MX, lub ASRock K9-Upgrade-NF3. Zapytuje wiec
> zgromadzonych userow tych plyt, ktora z nich bedzie lepsza do krecenia
> procka? Na stronach producentow sa same suche informacje a ja szukam info
> o mnoznikach i stopniowaniu fsb. Za wszelkie rzetelne info dzieki.
> pozdrawiam

Na Asrockach (wszystkich) nie możesz podciągać napięcia (i zmieniać
mnożnika) na procesorach pozbawionych C&Q (czyli wszystkie Semprony do 2800+
włącznie). Więc jesli chcesz przyoszczędzić na płycie (kupując Asrocka) to
albo kup Sempa 3000+, albo kup 2800+ ale sprawdź u kolegi z dobrą płytą na
ile się kręci bez podciągnięcia napięcia , a ile z zwiększonym napięciem.
Jeśli różnica będzie niewielka to możesz wziąść Asrocka. I weź raczej coś na
nForce niż Via.