Re: Zastój technologiczny.

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 01:37:52 MET DST

news:e0r1sg$872$1@polsl.pl...

> Nie wyklucza, choć miałoby to mały sens -- procesor wielo-
> rdzeniowy jest bardziej zależny od dostępnego pasma I/O i
> jednokanałowy kontroler pamięci obniżałby wydajność obu
> rdzeni bo zamiast wykonywać pracę czekałyby na dostęp do
> pamięci. Dlatego nie dziwię się, że jedynie S939 ma na
> razie możliwość pracy wielordzeniowej.

Hę ?
Czy ktoś mógłby to potwiedzić ?
Tzn. czy ktoś z grupowiczów mający 2-rdzeniowca na s939, mógłby na krótki
czas przestawić pamięć w tryb "single channel" i przetestować spadek
wydajności ? Przy jednordzeniowcu to ok. 10%, czy dla dwurdzeniowca będzie
większy spadek ?
Albo może ktoś natrafił na taki test w internecie ?