Jaki procesor w notebooku

Autor: Zi3lu <zielinski-lukasz_at_tlen.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 22:39:54 MET DST

Witam.
Czytam ta grupe od dluzszego czasu gdyz zamierzam kupic notebooka.PRzy
ogladniu roznych modeli zauwazylem, roznice w cenie miedzy procesorami
Pentium i cala reszta.Moj notebook ma miec raczej zastosowanie
amatorskie,tzn internet,muzyka,czasami jakas obrobka zdjec i programy typu
Corel,bardzo rzadko jakies gry.I stad moje pytanie,czy kupujac notebooka do
takich zastosowan brac pod uwage az tak bardzo Pentiuma czy moze cos innego
i jaka wybrac w konfiguracji karte grafiki,zeby sprzet chodzil dobrze,ale
zebym nie musial przeplacac.Bardzo licze na Wasza pomoc gdyz jestem laikiem
w tym temacie.
Pozdrawiam