Re: Radeon 9800SE@PRO artefakty

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 18:13:22 MET DST

Witam, przesiadlem sie z GeForce 256 na Radka 9800SE (All in Wonder 128MB) i
przy starcie kompa (zimnego)
mam 'krzaki' na ekranie. Ekrany POST i BIOS a takze bootowanie OS (WinXP
SP1)
sa calkowicie nieczytelne. Wokol kursora mam kwadrat i wystepuja pasy. Co
ciekawe
po paru minutach od wlaczenia kompa problem ustepuje. Karta pracuje na
sterownikach
OMEGA 3.8.231 (odblokowane dodatkowe 4 potoki) bezproblemowo przechodzi np
3D MARK'a
(bez artefaktow) jak rowniez daje sie grac np. w NFS 2 Underground.
Naturalnie zegary
karty standardowe, brak jakiegokolwiek podkrecacnia, na karte zalozony
radiator Zalmana
(dwa radiatory polaczone heat pipe) Wgrane sterowniki do chipsetu (Nforce
5.10),
directx 9.0c, w biosie ustawione AGP x8 fast writes=off, płyta główna EPOX
RDA3+ (Nforce Ultra 400)
Podejrzewalem zasilacz (Deer 400W) ale dzis zmienilem na Chieftec'a 360 i
dalej to samo.
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow spotkal sie z takim problemem?
Na co ewentualnie zwrocic uwage lub co zmienic, poza sama karta oczywiscie
;-)
Dzis rozmawialem z posiadaczem Radeona i powiedzial mi, ze on czasem tez tak
ma... ale IMHO
w 100% sprawnym produkcie taka sytuacja nie powinna miec miejsca...
reklamowac?
Walnięte pamięci na grafice.