Re: Jak usunąć starą pastę z procesora?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 16:16:39 MET DST

Artur Jabłoński napisał(a):
> Witam
>
> Chciałbym zmienić płytę główną (w tej chwili mam kartę grafiki na AGP a
> potrzebuje PCI-E) Jak wyczyścić resztki pasty z procesora (A64)

Nie wiem jak wyglada A64, ale z Pentiuma mozna wytrzec zwykla wata,
chusteczka higieniczna albo patyczkiem z wacikiem do czyszczenia uszu.
Przeciez ta pasta nie jest radioaktywna ani nie zabojcza dla zdrowia
czlowieka i jesli jej mikronowa warstwa zostanie na procesorze to nic
sie nie stanie i mozna ja przykryc nastepna. Zadnego plynu do tego bym
nie uzywal. Plynem, mianowicie woda (z mydlem) pod pryzsznicem mozna za
to przy okazji dokladnie wymyc radiator:) bo na prweno ma gdzies miedzy
zeberkami kurz, ktorego sie na sucho nie usunie. Oczywiscie radiator
przed ponownym zalozeniem powinien byc calkowicie suchy:)